loading...
علوم آزمایشگاهی واحد پزشکی تهران
فرزاد اسماعیلی بازدید : 2784 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (8)


بالاخره بعد از کلی تلاش عکس های آزمایشگاه بافت دکتر داوودی رو واستون آماده کردم



هر کدوم از لینک ها هم که مشکل داشت خبر بدین ... حل میشه


منبع : آرشیو بافت شناسی دانشگاه آراد واحد پزشکی تهران

تهیه : فرزاد اسماعیلی






                                                                  دانلود در ادامه مطلب                                                    


 

طحال , گره لفاوی و پوست اضافه شد ! 17/2/92


زبان اضافه شد ! 24/2/92 *


چربی سفید

عکس 1 عکس 2 عکس 3


تیروئید

عکس


کیسه صفرا

عکس 1 عکس 2


مثانه

عکس 1 عکس 2


مری

1عکس

از اینجا به بعد اسلاید ها کار دوستم احسان کرامتی هست

قلب

عکس 1



کلیه

عکس 1 عکس 2



ژژنوم

عکس 1 عکس 2


رحم

عکس 1 عکس 2



کبد

عکس 1 عکس 2



بروز رسانی شد

طحال

عکس 1 عکس 2




گره لنفاوی

عکس 1 عکس2




پوست

پوست 1





زبان



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1393/08/02 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

سلام، بابت سایت خوبتون خیلی ممنوون واقعا عالیه، اما من هرکاری میکنم عکسا را باز کنم نمیاره و یه ارور میده، میشه عکسارو واسم میل کنین؟ خیلی ممنون

این نظر توسط sahar در تاریخ 1392/07/11 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

salam...webe shoma vaghean mofide o kameleman pezeshki mikhonam..mikhastam bebinam emkanesh hast,betonam az shoma CD in lam haro dashte basham..chon aksa kamel downlod nemishe,agarche tozihate roye aksa vaghean jaleb va ali bood,vali kamel load nashod...mamnoon misham javab bedid.
merci
پاسخ : پاسخ به ایمیلتون ارسال شد .

این نظر توسط sevda در تاریخ 1392/04/26 و 3:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من امسال کنکور تجربی دادم ازمطالب سایتتون استفاده میکنم تا با امادگی برم دانشگاه میخاستم از مزایا ومعایب علوم ازمایشگاهی بدونم لطفا راهنماییم کنین
پاسخ : دوست عزیز .. خسته نباشی .
دقیقا الان جایی هستی که من سال قبل بودم .
توی سایتا دنبال رشتم بودم . اتفاقا با علوم آزمایشگاهی هم تو نت آشنا شدم .

در کل :
رشته واقعا دوس داشتنیه . واسه کسایی که دنبال کارای جذابن . دنبال فقط تئوری خوندی نیستن . من که خیلی دوسش دارم .
از نظر ادامه تحصیل بدون شک و به جرات میگم هیچکدوم از رشته های پیرا پزشکی به علوم نمیرسه .
از نظر بازار کار میشه یکم با شک گفت با توجه به تعداد فارغ التحصیلان رشته اما وضعیت خوبی داره .
اگه راجع به دانشگاه ما هم بخوای بپرسی مطمئن باش اگه بیایی پشیمون نمیشی چه از لحاظ سطح علمی اساتید چه از لحاظ جو دانشگاه .

این نظر توسط sahar azimi در تاریخ 1392/02/27 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

مرسي عكساي انگل خوبه ولي كاش خصوصياتاشونم بود عالي ميشد
پاسخ : خواهش میکنم ... بله بهتر میشد ولی من تنهایی نمیرسم ... اگه وقت کردم حتما

این نظر توسط پرستو در تاریخ 1392/02/25 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

سلام توروخدا مطالب مربوط به هر عکس ور هم بنوزیسی فردا امتحان داریم
پاسخ : دوست عزیز الان فکر نمیکنی یکم دیره ؟؟؟؟

چنتا عکس از خلاصه برداری های خودم میزارم شاید به دردتون بخوره

این نظر توسط لیلا حفذه در تاریخ 1392/02/24 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

چرا من میخوام وارد شم همش میزنه پسورد اشتباهه؟؟؟؟ درست میزنم
پاسخ : chek konin dobre va chek konin k CAPSLOCK roshan nabashe roye keybord age dorost nashod nam karbari jadid ijad kon qablio hazf mikoanm

این نظر توسط شایان شهبازی در تاریخ 1392/02/24 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

آقا فرزاد بابت عکسا خیلی ممنون. عالیهشکلک
پاسخ : خواهش میکنم .... قابل نداشت

این نظر توسط جعفر در تاریخ 1392/02/21 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

دمتون گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرمشکلک
پاسخ : مرسییییییییییییییییییییییییییی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ با هدف ایجاد محیطی برای ارائه مطالب به روز علوم پزشکی و به خصوص علوم آزمایشگاهی با همکاری دانشجویان علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران راه اندازی گردید. امید وارم بنده حقیر را در هر چه پربار تر کردن این وبلاگ یاری کنید . و در کنار هم لحظات خوشی را سپری کنیم . بهترین نمایش وبلاگ با مرورگر های موزیلا و کروم است . . . . . ذکر منبع فراموش نشود !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح وبلاگ رو چطور میبینی ؟
    به نظر شما جامعه آزمايشگاهيان جهت تفهيم حساسيت و موقعيت خطير آزمايشگاه در نظام سلامت، به مسئولين و افراد تصميم گيرنده و سياست گذار چه ميزان تلاش كرده اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 392
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 814
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,785
  • بازدید ماه : 3,735
  • بازدید سال : 23,276
  • بازدید کلی : 646,625
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تماس با ما

    پشتیبانی





    Powered by WebGozar

    بانك اهداكنندگان سلولهای بنیادی ایران